Confusius: var ju en riktigt kul grej av dem i dessa döa sillytider😀
Inlägg: 1898230
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt svt får Adrian Kempe gå in som center mellan Arvidsson och Forsberg
+ 4