Inlägg: 1898621
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Sprang över denna intervju, minns inte om den varit postad innan...
Sprang över denna intervju, minns inte om den varit postad innan...
Inte dumt men svårt att värdera. Har man fått ut deras potential? Framförallt hade de fått en annorlunda utvecklig i andra SHL-klubbar? Hoppas vi nu får lite pengar för JL.