Amitiel: Undrar jag om han har rätt i att SHL dörren är stängd för Modo, att inget hopp finns.
Inlägg: 1900692
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Sålänge det är kval mellan HA och SHL finns det väl hopp? Allt annat är bara spekulationer.
Har själv jävligt svårt för så tvärsäkra uttalanden, oavsett riktning.
Han ”vet” precis lika mycket som du och jag.
Har själv jävligt svårt för så tvärsäkra uttalanden, oavsett riktning.
Han ”vet” precis lika mycket som du och jag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Så här kommer det att se ut varje gång MoDo vinner hemma...
+ 2