Inlägg: 1900698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Ja alltså är det vissa som inte insett att det är HA-lag som tagit klivet upp typ nästintill varje år?? Och är det några som har alla förutsättningar av lagen i HA så lär ju Modo var ett av dom
+ 4
Har själv jävligt svårt för så tvärsäkra uttalanden, oavsett riktning.
Han ”vet” precis lika mycket som du och jag.