Inlägg: 1902136
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Hahaha helt sjukt, de har snott logon rakt av och det är ju ingen liten kvartersklubba heller då de verkar ha sammarbete med NHL-klubbar. Historien bakom detta borde ju någon lokal journalist gräva i
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/modos-krav-efter-markliga-plagiatet/