1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507788 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1902155

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Hahaha helt sjukt, de har snott logon rakt av och det är ju ingen liten kvartersklubba heller då de verkar ha sammarbete med NHL-klubbar. Historien bakom detta borde ju någon lokal journalist gräva i

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: komiskt och ytterst märkligt.
vi har ju inte direkt en logga att vara särskilt stolt över tkr jag. det är ju mest en ”blaffa”..
Hade mer förstått det om de snott AIK:s eller brynäs sköld. Men det var kanske Modos historia som unik fostrare av världsstjärnor de fastnat för?

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB