hockey_21: Hahaha helt sjukt, de har snott logon rakt av och det är ju ingen liten kvartersklubba heller då de verkar ha sammarbete med NHL-klubbar. Historien bakom detta borde ju någon lokal journalist gräva i
Inlägg: 1902155
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: komiskt och ytterst märkligt.
vi har ju inte direkt en logga att vara särskilt stolt över tkr jag. det är ju mest en ”blaffa”..
Hade mer förstått det om de snott AIK:s eller brynäs sköld. Men det var kanske Modos historia som unik fostrare av världsstjärnor de fastnat för?
vi har ju inte direkt en logga att vara särskilt stolt över tkr jag. det är ju mest en ”blaffa”..
Hade mer förstått det om de snott AIK:s eller brynäs sköld. Men det var kanske Modos historia som unik fostrare av världsstjärnor de fastnat för?