1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507800 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1902173

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Det är ju Modo hjärtat. Så där ser hjärtat ut,som pumpar runt hockeyblodet i varje sann Modoit. Bästa logan i världen.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: kan mkt väl vara så. men den är för spretig och inte så stilfull när jag sätter på mig. mina objektivglas :)

min solklara favorit är MoDo AIK-loggan, som väl egentligen var ett snitt av en trädstam/stubbe? den med Hockey istället för AIK, hade jag nästan kunnat tänkt mig att tatuera in!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Är det ett hjärta? Det har jag aldrig anat..

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB