Inlägg: 1902159
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Det är ju Modo hjärtat. Så där ser hjärtat ut,som pumpar runt hockeyblodet i varje sann Modoit. Bästa logan i världen.
+ 6
vi har ju inte direkt en logga att vara särskilt stolt över tkr jag. det är ju mest en ”blaffa”..
Hade mer förstått det om de snott AIK:s eller brynäs sköld. Men det var kanske Modos historia som unik fostrare av världsstjärnor de fastnat för?