Rytter: ja han nämnde samma sak i radiointervjun, lokalradion i torsdags
Inlägg: 1908459
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - Modo
Ja men så var vi äntligen igång! Synd bara på Cmores grisiga priser 449kr/mån för att se hockeyallsvenskan. tänkte att jag kan väl köpa matchen då. 200 spänn!??
Nej tack. Då blir det SR och liveuppdateringar som förr om åren. Och några besök i Karlskrona/Tingsryd och Oskarshamn som den smålänning man blivit.. nu kör vi!
OT: Tror Löven vinner med 3-2..
Nej tack. Då blir det SR och liveuppdateringar som förr om åren. Och några besök i Karlskrona/Tingsryd och Oskarshamn som den smålänning man blivit.. nu kör vi!
OT: Tror Löven vinner med 3-2..