Inlägg: 1908463
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - Modo
Blake: Har inte C more ett abonnemang där man visar 1-2 matcher i veckan från både shl och as i veckan?!, iofs så kan det ju dröja 3 veckor tills man får se sitt lag så det kan ju bli ganska bortkastade pengar.
Nej tack. Då blir det SR och liveuppdateringar som förr om åren. Och några besök i Karlskrona/Tingsryd och Oskarshamn som den smålänning man blivit.. nu kör vi!
OT: Tror Löven vinner med 3-2..