Gavelo: Mjo. Men har fått barn och har tid bara på helgen och då kanske jag får se modo 3-4 ggr totalt. Jaja, är som det är.
Inlägg: 1908468
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - Modo
Blake:
Wernblom känns som en helt annan spelare i år, han får äntligen en roll som passar honom. Känns så mycket mer delaktig i spelet och nyss krigade han fram en utvisning och hade ett bra skott i sitt senaste byte.
Än så länge är vi det bättre laget.
Wernblom känns som en helt annan spelare i år, han får äntligen en roll som passar honom. Känns så mycket mer delaktig i spelet och nyss krigade han fram en utvisning och hade ett bra skott i sitt senaste byte.
Än så länge är vi det bättre laget.
+ 3