Blake: Har inte C more ett abonnemang där man visar 1-2 matcher i veckan från både shl och as i veckan?!, iofs så kan det ju dröja 3 veckor tills man får se sitt lag så det kan ju bli ganska bortkastade pengar.
Inlägg: 1908465
Svarskommentarer
Sv: Björklöven - Modo
Gavelo: Mjo. Men har fått barn och har tid bara på helgen och då kanske jag får se modo 3-4 ggr totalt. Jaja, är som det är.