Monno: sant tråkigt å se att det känns som de inte ens försöker. Ja den matchen är viktigt som fan. Vinner de inte blir jag besviken. Målllml! Skönt. Synd att de inte vakna tidigare. Bjöd de tbx lite
Inlägg: 1914350
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
{8384}: haha fan va kass modo är. Bara slarvar när de har lite chans. Hela laget är ju skit idag. Besviken på många spelare idag
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
{8384}: Vad fan, gör man äntligen mål sen släpper man in ett direkt, seriöst vad är det för jävla match?!