{8384}: haha fan va kass modo är. Bara slarvar när de har lite chans. Hela laget är ju skit idag. Besviken på många spelare idag
Inlägg: 1914355
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
{8384}: Fasiken otroligt att Hanses inte bara kliver av... Det är fantastiskt slarvigt.
Känns som man inte alls spelar så.kreatibt som man brukar. Tycker de flesta anfall idag börjat med dump and chase. Inte brukar vi spela så?
Känns som man inte alls spelar så.kreatibt som man brukar. Tycker de flesta anfall idag börjat med dump and chase. Inte brukar vi spela så?
+ 1