+ 1
Inlägg: 1914358
Svarskommentarer
Sv: Vita Hästen - Modo 2018-10-17
Monno: vi måste ha in en till målvakt! Även att laget kan inte dippa såhär! Blir då inge kval om vi skall dippa såhär. Hanses är öjämn nu. Varit så stabil. Sjukt besviken på modo idag. Hängskallar. Svaghet att vi inte har en målvakt att ta in för att få ny energi
Känns som man inte alls spelar så.kreatibt som man brukar. Tycker de flesta anfall idag börjat med dump and chase. Inte brukar vi spela så?