Tarasov: Ännu en stor tavla av Hanses. Han är usel för närvarande.
Inlägg: 1919181
Svarskommentarer
Sv: Modo - AIK
{5647}: Missat att Lundin är inbytt? Ser så fel ut förresten att Lundin har AIK-utrustning...
Fy fan vilken jävla skitmatch. Nu stänger jag av. 0-4. Hade en liiiiten förhoppning om vändning men så blir det såklart inte.
Fy fan vilken jävla skitmatch. Nu stänger jag av. 0-4. Hade en liiiiten förhoppning om vändning men så blir det såklart inte.