Inlägg: 1919192
Svarskommentarer
Sv: Modo - AIK
Scallion: Enskilda spelare ska man egentligen inte hänga ut när laget inte presterar men Johan E är verkligen håglös och blek
+ 2
Fy fan vilken jävla skitmatch. Nu stänger jag av. 0-4. Hade en liiiiten förhoppning om vändning men så blir det såklart inte.