+ 4
Inlägg: 1931864
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Ja kontinuitet med rätt personer är såklart bra men blir inte faran omvänd vid dåliga rekryteringar att de riskerar att stanna för länge. För inte vill man väl sparka dotterns kompis pappa.
Nu tycker jag inte per automatik att man skall rekrytera utifrån, men det var bygdens folk på ledarposition som tog oss ner i allsvenskan.
När det gäller Björka får vi helt enkelt vara oeniga, snackar vi Johan e så är det en annan sak. Han kan få lira PP skjuta straffar.
Ja kontinuitet med rätt personer är såklart bra men blir inte faran omvänd vid dåliga rekryteringar att de riskerar att stanna för länge. För inte vill man väl sparka dotterns kompis pappa.
Nu tycker jag inte per automatik att man skall rekrytera utifrån, men det var bygdens folk på ledarposition som tog oss ner i allsvenskan.
När det gäller Björka får vi helt enkelt vara oeniga, snackar vi Johan e så är det en annan sak. Han kan få lira PP skjuta straffar.
Jag tror definitivt man ska sträva efter det hemvävda och enkla, men ändå inte tappa i kompetens.
Skulle gärna se att nästa sportchef/tränare också har förankring häruppe.
Utmaningen blir såklart att hitta rätt person när utbudet blir begränsat.
Angående Björklund tycker jag han har för låg lägstanivå, vilken visar sig ganska ofta. Sulle inte ha nåt emot att se OP/Karlström på hans plats emellanåt