+ 3
Inlägg: 1931874
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Gick ju bra när vi försökte satsa på forsberg som är från övik.
Personligen skiter jag varifrån tränare/ledare kommer ifrån så länge de är kompetenta och brinner för klubbens bästa.
Gick ju bra när vi försökte satsa på forsberg som är från övik.
Personligen skiter jag varifrån tränare/ledare kommer ifrån så länge de är kompetenta och brinner för klubbens bästa.
+ 1
Det började gå åt helvete rejält när vi plockade in i princip allt utifrån, man hade attityden att Modo växt så mycket att kompetensen ej fanns häruppe.
I specifika fall köper jag det absolut, men jag tror att för långsiktigt arbete och kontinuitetens skull bör man I första hand satsa på någon härifrån. Om personen har drivet och engagemanget men inte kunnandet kan man satsa på utbildning.
Jag pratar nu om ledare, och att det är viktigare ju högre position hen har.
Hellkvist är t.ex självklart värd att satsa på.