Bad_Brett: Kan bara hålla med..
Inlägg: 1932029
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Varför är mycket av det som skrivs om hockeyallsvenskan i rikstäckande tidiningar lagt bakom plus artiklar?, artiklar om shl är oftast full läsbara utan abonnemang.
Inte nog med att allsvenska fans ska dela på tv notan 50/50 med shl trots att marknadsvärdet på As är mycket lägre, dessutom går 85% av intäkterna raka vägen till SHL, nu ska allsvenska fan även måsta stå på ett abonnemang för att kunna läsa om ligan i tidningen. Oerhört märkligt tillvägagångssätt att jobba för svensk hockeys bästa.
Hade man varit femenist så hade man varit rejält kränkt vid det här laget!
Inte nog med att allsvenska fans ska dela på tv notan 50/50 med shl trots att marknadsvärdet på As är mycket lägre, dessutom går 85% av intäkterna raka vägen till SHL, nu ska allsvenska fan även måsta stå på ett abonnemang för att kunna läsa om ligan i tidningen. Oerhört märkligt tillvägagångssätt att jobba för svensk hockeys bästa.
Hade man varit femenist så hade man varit rejält kränkt vid det här laget!
+ 1