+ 1
Inlägg: 1932032
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Alltså jag tror nog att det är ganska jämt fördelat när det gäller artiklar bakom betalvägg men att du reagerar just när HA artiklar är låsta på ett annat vis och lägger det på minnet. Förövrigt är väl de flesta artiklar låsta förutom i Expressen nuförtiden.
Inte nog med att allsvenska fans ska dela på tv notan 50/50 med shl trots att marknadsvärdet på As är mycket lägre, dessutom går 85% av intäkterna raka vägen till SHL, nu ska allsvenska fan även måsta stå på ett abonnemang för att kunna läsa om ligan i tidningen. Oerhört märkligt tillvägagångssätt att jobba för svensk hockeys bästa.
Hade man varit femenist så hade man varit rejält kränkt vid det här laget!