+ 1
Inlägg: 1936500
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo
Robin Ztorken L: Modo är riktigt illa ute i serien spelmässigt och förväntas rasa närmaste matcherna, då kan jag tycka att det sänder förbannat slappa signaler från ledningen när man ställer en målvakt i kassen som nog inte ens är topp14 i ligan, har dom gett upp?
Jag hoppas innerligt att Almtuna vinner ikväll, dom är värda en seger!
Jag hoppas innerligt att Almtuna vinner ikväll, dom är värda en seger!
När Modo spelar pp så är den i mittzon eller egen zon i 85% sv tiden och när den väl är i offensiv zon så studsar den omkring okontrollerat tills motståndarna skickar ut den
.