Inlägg: 1936504
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo
Gavelo: Jag tyckte inget av målen vi släppte in mot Löven var otagbara. I det läget kan det vara nödvändigt att låta Lundin vila någon mstch.
Jag har för mig att du var en av de som trodde Lundin skulle bli andremålvakt och i sådana fall får man väl anta att Hanses var första i den tankegången...
Jag har för mig att du var en av de som trodde Lundin skulle bli andremålvakt och i sådana fall får man väl anta att Hanses var första i den tankegången...
+ 1
Jag hoppas innerligt att Almtuna vinner ikväll, dom är värda en seger!