Tarasov: ang Bengtsson så hoppas jag du får rätt men antar många lag skulle ta emot honom o han kommer väl från Stockholmsområdet, AIK el tillbaka till Ssk kanske kom inte riktigt ihåg men har för mig han blev sidsteppad av Modo så kanske inte har lust komma tillbaka om nu Rögle vill bli av med honom
Inlägg: 1937362
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal:
Får vi honom hoppas jag och tror han kan tillföra mkt. Men kan Linus P och Norlinder följa upp eller kanske tom höja sina insatser lite så känns det inte lika angeläget med ett nyförvärv.
Får vi honom hoppas jag och tror han kan tillföra mkt. Men kan Linus P och Norlinder följa upp eller kanske tom höja sina insatser lite så känns det inte lika angeläget med ett nyförvärv.