Inlägg: 1937364
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Vill påpeka att jag på intet sätt står bakom detta eller på något sätt är inblandad😉 Men tänk ändå vilken gemenskap de har alla 8-10 som är med i den fanklubben...
Vill påpeka att jag på intet sätt står bakom detta eller på något sätt är inblandad😉 Men tänk ändå vilken gemenskap de har alla 8-10 som är med i den fanklubben...
+ 1
Får vi honom hoppas jag och tror han kan tillföra mkt. Men kan Linus P och Norlinder följa upp eller kanske tom höja sina insatser lite så känns det inte lika angeläget med ett nyförvärv.