Tarasov: Pinsamt
Inlägg: 1940617
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo
modomille:
Det tycker jag inte. Tingsryd borta är en knepig motståndare och man spelar rätt bra idag. Ett litet misstag av 26 i samband med 2-1.
Vad hände det här med att tänka positivt och att de skulle sprida sig ner till spelarna? Om du skriver pinsamt riskerar inte det ge negativa vibbar till spelarna nästa match?
Det tycker jag inte. Tingsryd borta är en knepig motståndare och man spelar rätt bra idag. Ett litet misstag av 26 i samband med 2-1.
Vad hände det här med att tänka positivt och att de skulle sprida sig ner till spelarna? Om du skriver pinsamt riskerar inte det ge negativa vibbar till spelarna nästa match?
+ 2
Sv: Tingsryd - Modo
modomille: Uselt. Nu behövs vinst på onsdag annars bjuder vi in Löven och Västervik i matchen..