modomille: jahopp de va de de
Inlägg: 1940618
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo
{8384}:
Precis dom här förlusterna man vill ha.
31-14 skott till Modo. Vi ska inte skämmas överhuvudtaget.
Hellre detta än förlora tighta matcher mot Leksand, etc.
Precis dom här förlusterna man vill ha.
31-14 skott till Modo. Vi ska inte skämmas överhuvudtaget.
Hellre detta än förlora tighta matcher mot Leksand, etc.
+ 1
Sv: Tingsryd - Modo
{8384}: vem är det som helt tappar han som gör 2-1??? ser ju ut som vi är med hemåt men så dyker han upp helt ren! förbannat dåligt o förlora såhär, hade ju pp med 5 min kvar... Suck..