{8384}: vem är det som helt tappar han som gör 2-1??? ser ju ut som vi är med hemåt men så dyker han upp helt ren! förbannat dåligt o förlora såhär, hade ju pp med 5 min kvar... Suck..
Inlägg: 1940620
Svarskommentarer
Sv: Tingsryd - Modo
dempa:
Jakobsson tror jag inte riktigt hinner, däremot så tkr jag Hedberg skulle haft huvudet mot mitten då backpartner redan har koll på puckföraren.
Edit: kan inte varit Jakobsson då gan inte var inne.
Jakobsson tror jag inte riktigt hinner, däremot så tkr jag Hedberg skulle haft huvudet mot mitten då backpartner redan har koll på puckföraren.
Edit: kan inte varit Jakobsson då gan inte var inne.