{5647}: Nu är det dock katastrof. Hedberg kan verkligen vara nonchalant ibland.
Inlägg: 1943787
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Bättre nu, men inte speciellt spets med Hedman och Ericsson på blå i PP.
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Måste vara bland det sämsta jag sett i powerplay-väg. Man kommer ju knappt ur egen zon.
+ 1