{5647}: Bättre nu, men inte speciellt spets med Hedman och Ericsson på blå i PP.
Inlägg: 1943791
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
{7639}: Det sista var ok. egentligen vill man att det ska vara bättre än så, men som det sett ut så är det liksom så bra det verkar kunna bli:(
vem trodde på allvar att man skulle ta målvakten på en tekning utanför egen blå? Speciellt som Modo tekat mycket bättre än VIK? Kommentatorn gissar rätt vilt.
vem trodde på allvar att man skulle ta målvakten på en tekning utanför egen blå? Speciellt som Modo tekat mycket bättre än VIK? Kommentatorn gissar rätt vilt.
Sv: Västerås - Modo
{7639}:
Läste PP för vik istället för TO for Vik på swestat.... den var svettig🙇♂️😰😰😰
Läste PP för vik istället för TO for Vik på swestat.... den var svettig🙇♂️😰😰😰