+ 1
Inlägg: 1943799
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
Domsjö: Har sett hyfsat många Västerås matcher i år och jag kan inte direkt förstå hur dem kan ligga 3:a. Dom gör sällan mycket mål och spelar en tråkig hockey, den största anledningen heter nog Samuel Ersson
+ 1
Sv: Västerås - Modo
Domsjö: De kändes riktigt tafatta i första, men höjde sig. Gött att VIK drog på sig en massa utvisningar i slutet, trodde Werner skulle bli syndabock efter sin andra tvåa och jag hade inte orkat med den diskussionen ;-P
+ 2
Sv: Västerås - Modo
Domsjö: vi ligger riktigt dåligt till i bp o pp-tabellen men teka kan vi. viktigt det med!
+ 1
. För övrigt är det skönt med 3 poäng men sanningen är den att vik inte var bra idag