Inlägg: 1943793
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Tom målbur är tydligen vad som krävs
. För övrigt är det skönt med 3 poäng men sanningen är den att vik inte var bra idag
. För övrigt är det skönt med 3 poäng men sanningen är den att vik inte var bra idag
+ 1
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Hanses hade mindre att göra än väntat, men nog fan har han höjt sig rejält den sista månaden.
+ 9
Sv: Västerås - Modo
{5647}: Bra att Hagelin har börjat leverera!
Haha vafan Lukas skjuter en meter över mål från blå.
Haha vafan Lukas skjuter en meter över mål från blå.
+ 1
vem trodde på allvar att man skulle ta målvakten på en tekning utanför egen blå? Speciellt som Modo tekat mycket bättre än VIK? Kommentatorn gissar rätt vilt.