+ 1
Inlägg: 1943804
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
Robin Ztorken L:
Verkar som vår defensiv ändå var rätt bra idag med tanke på hur skottkartan ser ut. Många av Västerås avslut kom utifrån.
Verkar som vår defensiv ändå var rätt bra idag med tanke på hur skottkartan ser ut. Många av Västerås avslut kom utifrån.
+ 6
Vårt pp kan man nog bara skratta åt😂😂😂.
Det är stundtals så dåligt att man undrar???