+ 1
Inlägg: 1943795
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo
{7639}: Ja detta ska vi inte gnälla över.
Vårt pp kan man nog bara skratta åt😂😂😂.
Det är stundtals så dåligt att man undrar???
Vårt pp kan man nog bara skratta åt😂😂😂.
Det är stundtals så dåligt att man undrar???
+ 1
Haha vafan Lukas skjuter en meter över mål från blå.