+ 4
Inlägg: 1948391
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7804}: Ni är väl fortfarande minst elva säsonger i högsta serien efter oss och här aldrig producerat någon stjärna i NHL än. En hygglig föreningen, men långt ifrån det luftslott som du pratar om.
SHL har ju bara funnits i några år. Men vi vann SM-guld 78 som första förening från övre Norrland, och vi har flera silvermedaljer från 50-60 talet. Men du kanske refererar till någon slags specialhistoria?
Hur som helst så hoppas jag verkligen att ni kan kravla er tillbax till finrummet där ni hör hemma.
Det funkar inte att satsa allt på ett kort, eller att vara ”långsiktig”. Det viktiga är snarare att bygga upp ett stort intresse runt hockeyn igen och ha tålamod, någon gång förr eller senare kommer det att vara er tur.