{7804}: Ni är väl fortfarande minst elva säsonger i högsta serien efter oss och här aldrig producerat någon stjärna i NHL än. En hygglig föreningen, men långt ifrån det luftslott som du pratar om.
Inlägg: 1948409
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Härligt backpar i J18. Timmander-svartvadet
Framtiden känns intressant och det är nått speciellt att se ens gamla hjältar och ikoners söner spela hockey. Man blir nostalgisk.
Någon som sett gradin och Styf spela, har dessa någon potential?
Härligt backpar i J18. Timmander-svartvadet
Framtiden känns intressant och det är nått speciellt att se ens gamla hjältar och ikoners söner spela hockey. Man blir nostalgisk.
Någon som sett gradin och Styf spela, har dessa någon potential?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Va ingen stjärna?
Jag hörde att Arvidsson var bästa svensk i Nhl, samt att Adam Larsson troligen var bästa back.
Menar du att detta inte stämmer?
Va ingen stjärna?
Jag hörde att Arvidsson var bästa svensk i Nhl, samt att Adam Larsson troligen var bästa back.
Menar du att detta inte stämmer?
+ 4