Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Va ingen stjärna?

Jag hörde att Arvidsson var bästa svensk i Nhl, samt att Adam Larsson troligen var bästa back.

Menar du att detta inte stämmer?