Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:

Nu känner jag mig gammal. Minns tydligt hur Vilmer var med i ett reportage som sändes under guldsäsongen, känns som jag såg det häromdagen. Han var då 4 år.