+ 2
Inlägg: 1948445
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Styf har rätt ok stats i U17, säger kanske inte så mkt men han är iaf med. Blir Turboutvecklong nästa säsong😉👊
Styf har rätt ok stats i U17, säger kanske inte så mkt men han är iaf med. Blir Turboutvecklong nästa säsong😉👊
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Nu känner jag mig gammal. Minns tydligt hur Vilmer var med i ett reportage som sändes under guldsäsongen, känns som jag såg det häromdagen. Han var då 4 år.
Nu känner jag mig gammal. Minns tydligt hur Vilmer var med i ett reportage som sändes under guldsäsongen, känns som jag såg det häromdagen. Han var då 4 år.
+ 1
Härligt backpar i J18. Timmander-svartvadet
Framtiden känns intressant och det är nått speciellt att se ens gamla hjältar och ikoners söner spela hockey. Man blir nostalgisk.
Någon som sett gradin och Styf spela, har dessa någon potential?