+ 1
Inlägg: 1948483
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Ja Gradin var väl riktigt bra i TV-pucken. Hur ser det ut med hans utveckling? Blir det något?
Smma med Gradin. Skillnaden på LP och Werner som han spelade med då var väl att han hade storleken med sig.
Men det är jäkligt svårt att sitta och sia i hur 18åringar kommer vara ens året efter.
Se bara på Norlinder. Någon som hört talas om honom innan i år? Och sett honom som ett framtida namn i Modos A-lag?