Inlägg: 1948456
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Styf var riktigt bra i TV pucken när det begav sig. Men det säger väl inte så mkt tyvärr.
Smma med Gradin. Skillnaden på LP och Werner som han spelade med då var väl att han hade storleken med sig.
Men det är jäkligt svårt att sitta och sia i hur 18åringar kommer vara ens året efter.
Se bara på Norlinder. Någon som hört talas om honom innan i år? Och sett honom som ett framtida namn i Modos A-lag?
Smma med Gradin. Skillnaden på LP och Werner som han spelade med då var väl att han hade storleken med sig.
Men det är jäkligt svårt att sitta och sia i hur 18åringar kommer vara ens året efter.
Se bara på Norlinder. Någon som hört talas om honom innan i år? Och sett honom som ett framtida namn i Modos A-lag?
+ 1
Styf har rätt ok stats i U17, säger kanske inte så mkt men han är iaf med. Blir Turboutvecklong nästa säsong😉👊