Inlägg: 1951842
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Tarasov: Jag förstår men jag tror inte det är möjligt att jobba så med en plan B för SHL. Det skall väl möjligtvis vara någon hemvändare då som kan tänkas komma ifall Modo går upp.
Jobba på för HA är nog grejen till (om) förutsättningarna ändras.
Jobba på för HA är nog grejen till (om) förutsättningarna ändras.
Tänkte mer på vilka man skulle vilja förlänga med, samt ev värvar in. Plan B för SHL exv