Inlägg: 1951847
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
{8399}:
Vet inte men tycker nog att man bör ha en plan B, och ev skjuta på kontraktsskrivning till kvalet är klart i vissa fall.
Vet inte men tycker nog att man bör ha en plan B, och ev skjuta på kontraktsskrivning till kvalet är klart i vissa fall.
Jobba på för HA är nog grejen till (om) förutsättningarna ändras.