+ 1
Inlägg: 1956990
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: tycker KHK varit luriga. Deras spel har sett väldigt olika ut i de olika matcherna, håller du med?
Just den delen har jag inte lagt märke till men skall se om jag märker nåt de 4 återstående matcherna, KHK kan väl lira lite så ibland? Däremot kan jag tycker att man inte har en riktig andrakedja vilket kostat oss åtminstone 10-15 kassar, vi har ett system som ger oss lägen i de flesta matcher och vi kommer ofta till bra lägen.
Det leder till förstalinan inte riktigt fått någon avlastning, med en lite bättre andralina rent offensivt tror jag vi nått topp-