Tarasov: tycker KHK varit luriga. Deras spel har sett väldigt olika ut i de olika matcherna, håller du med?
Inlägg: 1956995
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Foppatofflan:
Såg inte den vi förlora mot KHK, i övrigt tycker jag vi haft rätt så ”lätt” mot dem. Deras målvakt är sådär tycker jag.
Såg inte den vi förlora mot KHK, i övrigt tycker jag vi haft rätt så ”lätt” mot dem. Deras målvakt är sådär tycker jag.