1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507606 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1959279

Sv: Slutspelsserien
modomille: det vore (sorry tikare) riktigt roligt. Mest pga att reta shl. Deras arena osv.
Men tror Timrå klarar sig så länge inte de gör en modo

Svarskommentarer

Sv: Slutspelsserien
MorganaLefaey: Timrå kommer vinna detta lätt, påminner om när vi fick Vita Hästen. Hade dom fått AIK hade det blivit en jämnare serie. Nä detta ska Timrå vinna med 4-0 4-1 i matcher. Hade dom fått AIK så hade det kunnat bli 4-3 till Timrå.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB