MorganaLefaey: Timrå kommer vinna detta lätt, påminner om när vi fick Vita Hästen. Hade dom fått AIK hade det blivit en jämnare serie. Nä detta ska Timrå vinna med 4-0 4-1 i matcher. Hade dom fått AIK så hade det kunnat bli 4-3 till Timrå.
+ 2