Inlägg: 1964448
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jo det skulle nog varit det. I Sverige är man ju skitnödiga på detta. Själv gillar jag nhl stilen där man premierar det offensiva och vågar ha känsla och släppa allt utom det uppenbara situationerna.
Jo det skulle nog varit det. I Sverige är man ju skitnödiga på detta. Själv gillar jag nhl stilen där man premierar det offensiva och vågar ha känsla och släppa allt utom det uppenbara situationerna.
Hampus Larsson gör verkligen inte sin bästa match...