Inlägg: 1964463
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: nu känner man igen Svedberg...flyttar målburen för andra el tredje gången
+ 1
Jo det skulle nog varit det. I Sverige är man ju skitnödiga på detta. Själv gillar jag nhl stilen där man premierar det offensiva och vågar ha känsla och släppa allt utom det uppenbara situationerna.