modomille: Man börjar bli van nu. När Timrå vinner dyker dom upp här och slår sig på bröstet annars är det tyst. Du vet väl att dom fortfarande är bitter för att vi slog ut dom i kvarten säsongen 06/07 och "stal" deras sm-guld påstår dom.
+ 4